luni, 8 martie 2010

Tratarea pisicii mele - in caz de raceala

De cateva zile Pufa a racit. Stranuta si are usoare secretii la un ochi. Ea nu prea a avut probleme de sanatae pana acum, asa ca i se pare foarte ciudat sa ii dau medicamente sau sa ii pun crema in ochi. Numai cum deschid usa la dulapiorul cu medicamente o ia la fuga. Urmeaza minute de lupte greco-romane sa o pun jos si sa ii indes pe gat o pastiluta, alte lupte sa ii curat ochiul si sa ii pun crema.
Extenuata si plina de par incerc sa o impac, casa o fac sa uite ca am depasit granitele de prieteniei dintre noi doua.
Credeti ca Pufa uita ceva??? Nu!
Cum ma vede ca ii intorc spatele, cu o agilitate fantastica pentru greutatea ei - in taina eu ii mai spun si sacul de cartofi - imi sare drept in cap. Ma duc si eu ca omul sa ma spal pe maini, sa imi curat tricoul de par - cu Pufa in cap. Ma duc la toaleta, trebuie sa ma asez in asa fel incat Pufa sa se poata intinde cat e ea de mare pe spatele meu. In tot acest timp credeti ca se concentreaza cum sa se tina mai bine, sa nu imi alunece cu gearele iesite din teaca pe spinare in jos??
De unde! Miauna tot timpul, parca incercand sa imi reproseze cat de mult i-am inselat increderea!
Ma pun in pat sa dorm, ca de vin de la servciu, obosita dupa ce hitleristul de sefu'meu m-a haituit timp de 9 ore, dar nu se poate. Pufa si-a adus aminte de ce i-am facut, ca nu am pieptanat-o zilee astea, ca m-am acoperit cu pilota pana in gat, si ea nu suporta, ...s.a.m.d., asa ca e hotarat sa dea pilota jos din pat, sa mi se aseze pe piept si sa ma maseze - cu ghearele scoase din teaca - in timp ce incearca cu disperare sa imi suga o ureche! Pentru ca nu o las, baloseste toata ca un buldog, iar cand isi scutura capul cu gratie, ma flescaie toata pe fata. Ma ridic, ma duc la baie sa ma spal, ma intorc in pat, si tot ne faceam ca adormim pana mi se usuca fata de atata spalat, iar ea se gandeste ca mai e si maine o zi.
Sper ca maine sa fie mai bine! Voi suna la veterinar sa intreb daca are un tratament miraculos, care sa ma scape de toate aceste reprosuri.
Sunt zile in care nu imi dau seama, daca eu am pisica sau pisica are "un om de companie".
Suna ca naiba, nu-i asa?

Niciun comentariu: